رویه ارسال سفارش

پس از پرداخت و ثبت سفارش توسط مشتری، سعی میکنیم عملیات بسته بندی و ارسال کالا در سریع ترین زمان ممکن و بهترین نحو انجام دهیم. سفارشات قبل از ساعت 13 در همان روز ارسال می شوند و سفارشات بعد از این ساعت در اولین روز کاری بعد ارسال خواهند شد.

روش های ارسال:

هنگام ثبت سفارش شما می توانید یکی از روش های زیر را جهت ارسال کالا انتخاب کنید:

  1. پست پیشتاز: هزینه بسته بندی و ارسال کالا از این طریق 45 هزارتومان می باشد که شما پس از ثبت سفارش نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه دیگری جهت ارسال و تحویل کالا نخواهید داشت.
  2. تیپاکس: هزینه ارسال در این روش بصورت پس کرایه می باشد که بسته به ارزش کالا و مسافت، معمولا از مبلغ 50 هزارتومان شروع می شود. (در این روش کلیه سفارشات به مبلغ فاکتور بیمه می شوند). مشتریانی که میخواهند سفارششان بیمه نشود (جهت کاهش هزینه های تیپاکس) می توانند در قسمت توضیحات سفارش قید کنند.
  3. ترمینال: در این روش هزینه ارسال بسته از فروشگاه تا ترمینال مبلغ 70 هزارتومان می باشد، هزینه ارسال از مشهد تا شهر مقصد به عهده مشتری می باشد. لازم به ذکر است در این روش حمل و نقل هیچ گونه تضمین و بیمه را شامل نمی شود و کلیه عواقب احتمالی نظیر گم شدن بسته، صدمه فیزیکی کالا و … بر عهده مشتری می باشد و این فروشگاه هیچ مسئولیتی را متقبل نخواهد شد!
  4. پیک موتوری: جهت ارسال سفارش به آدرس گیرنده در داخل شهر مشهد مقدس. هزینه ارسال این روش نیز بصورت پس کرایه و در محل خواهد بود.
  5. مراجعه حضوری: مشتریانی که مایل به دریافت سفارش خود در محل فروشگاه کیا جی اس ام می باشند، می توانند این گزینه را انتخاب کنند و جهت دریافت سفارششان از ساعت 9 الی 17 به فروشگاه مراجعه کنند. توجه داشته باشید در این روش هیچ گونه هزینه حمل و بسته بندی را نخواهید داشت.

بسته بندی کالا:

با توجه به حجم سفارش و آسیب پذیری قطعات، سفارشات در بسته های پاکت حباب دار و یا کارتن بطور مناسب و مطمئن بسته بندی خواهند شد.

کلیه آیسی های خریداری شده از فروشگاه در پک های جدا و بصورت لیبل خورده با شماره فنی و تعداد آیسی بصورت دقیق جمع آوری و بسته بندی می شوند(کلیه آیسی های هارد قبل از ارسال از نظر درصد سلامت و سلامت فیزیکی کالا بررسی می شوند):

پس از جمع آوری و بررسی سفارشها بطور دقیق، قطعات را داخل بسته های مناسب آماده و آدرس گیرنده بصورت تایپ شده و خوانا روی بسته چسبانده میشود:

پیگیری سفارشات:

پس از ارسال کالا (تحویل به شرکت و ناوگان حمل و نقل انتخاب شده توسط مشتری)، ما کد رهگیری را به شماره تماسی که موقع سفارش ثبت کرده اید پیامک خواهیم کرد. درصورتی که کدرهگیری را دریافت نکردید از قسمت پیگیری سفارشات می توانید کدرهگیری سفارشتان را دریافت کنید.